Gott nytt år!!!




Hejhej! I onsdags var det nyårsafton och då åkte jag till Lovisa. Vi skulle träffat några mer egentligen men det blev inte så haha. Vi hade det väldigt kul ändå och nu är det äntligen ett nytt år!! Jag brukar ju göra en årsresume eller vad det nu heter, men just nu har jag inte så mycket tid så det blir nog ingen denna gången tyvärr. Kan kortfattat säga att 2014 har varit både bra och dåligt, inte mitt bästa år men heller inte mitt sämsta. Hoppas att 2015 bjuder på massor av roligheter så får vi ta det som det kommer helt enkelt. Idag vaknade jag sent som vanligt och jag fick även reda på att vi ska till Stockhom imorgon. Vi ska till mina kusiner som bor där och den sista dagen ska vi ägna åt shopping, ska bli såå kul! Det blir tyvärr ingen uppdatering alls under de närmaste dagarna men jag ska försöka komma igång som vanligt när skolan börjar. Mer "uppdatering" kommer på min privata instagram (emilasprivata) samt min vanliga instagram (emila_h). Vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa