Mina dagar




Hejhej! I lördags va jag ju i Göteborg och jag köpte faktiskt ingenting till mig själv utan jag köpte bara julklappar. Hade i alla fall en suuupermysig dag, verkligen!! Igår gjorde jag inget speciellt men på kvällen började jag känna mig lite dålig och imorse när jag vaknade hade jag feber så det blev ingen skola idag. Har druckit te och tittat på massa filmer, supermysigt!! När jag är sjuk tittar jag på typ animerade filmer haha och denna gången tittade jag på Madagaskar julspecial, grinchen och den "nya" Pettson & Findus. Fett mysigt haha:-) Jag mår i alla fall bättre nu och imorgon ska jag ta mig an skolan. Snart ska jag borsta tänderna och sen sova så vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa