I'm back




Hej! Känns som om jag inte har bloggat på evigheter men jag har haft fullt upp så har inte hunnit!! Orkar inte rabbla upp allt jag har gjort men jag har varit på överby ett antal gånger, fått superfina julklappar (!!), umgåtts med lollsan och bytt julklapp med henne (fick ett jättefint armband, älskar det<33), umgåtts med andra vänner och lite annat. Snart ska jag sova eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon, skitjobbigt haha. Jag ska till Göteborg med mamma och shoppa, ska bli kul! Har för övrigt suttit framför datorn hela kvällen och letat efter nyårsklänning och efter typ 3 timmar hittade jag äntligen en!! Fick skynda med att beställa eftersom det var senast idag som man skulle beställa för att hinna få hem innan nyår, så det är skönt att det är klart nu. Jag ska försöka ta kort på det jag köper i Göteborg imorgon (om jag hittar något haha), är så dålig på det så jag ska ge det en chans. Vi hörs, pusssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa