Trött idag


tacos och the vow<333 (igår)

Hej hörrni! Kom hem för någon timme sen och jag är suuuper trött!! Har så galet ont i benen och är allmänt trött bara, så jag ska snart vila. Vi va ute hela dagen idag och på eftermiddagen sprang vi skoljoggen. Det gick ganska bra, men trött blev jag!! Det var i alla fall vad som hände idag och snart ska jag vila som jag sa och sen titta på en film. Såg the vow igår och åh det är en riktigt grym film, rekommenderar den verkligen !! På fredag har vi studiedag vilket är superskönt, älskar studiedagar haha. I helgen tror jag att jag ska träffa Elvira, så det är väl vad som händer framöver. Vi hörs, pusspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa