sunday

 
 
Hej på er! Idag har jag varit på överby med mamma och vi va där ganska länge faktiskt. Jag fick med mig en tröja, shampoo, balsam & inpackning. La även undan typ världens finasteeee kofta, helt kär i den! Tror att vi ska "köpa/hämta" den på tisdag, så det blir bra. Sen köpte vi även lite dekorationer till vardagsrummet osv men aja. Nu sitter jag i alla fall och gör färdigt några läxor, tycker det är helt sjukt att vi har så mycket och man blir så jäkla förvirrad eftersom vi har läxa i språk, no, sv, engelska osv, väldigt rörigt helt enkelt! Är snart klar med allt i alla fall vilket känns väldigt bra. Imorgon är det då skola och då kommer jag nog blogga som vanligt haha, konstigt nog bloggar jag alltid sämre på helger lol. Vi hörs imorgon i alla fall, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa