söndag

 
bild från london
 
Hej!! Har inte uppdaterat idag alls men jag har ägnat min tid åt plugg som jag måste bli klar med, så nu är jag äntligen klar med SO-frågorna och det, skönt! Jag och mamma åkte inte till överby idag eftersom den hyllan eller vad det nu var tydligen fanns här i stan, men vi kunde inte åka idag ändå så vi åker nog imorgon istället. Imorgon är det skola igen, tråkigt nog haha.. Tyckte det var riktigt härligt med helg haha, längtar redan till nästa lov. Snart ska jag i alla fall duscha och sen fixa lite inför imorgon.Förresten förlåt för att jag bara lägger upp arkivbilder men jag har verkligen inga nya bilder att lägga upp, men imorgon ska jag försöka ta lite bilder med båda mobilen och kameran, så då hoppas jag att det kommer upp lite nya bilder! Vi hörs, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa