Ny vecka nya tag


försökte hitta en fin bild på mig och min bror, men nej såklart så hittar jag ingen så det får bli en på honom haha

Hej! Tänkte göra ett snabbt inlägg nu innan jag ska sova haha, är jättetrött. Min söndag blev i alla fall inte riktigt som planerad, skulle egentligen träffat elvira men jag skulle åka med mamma till några affärer så det blev inte av. dessutom så fyller min lillebror 9 år idag (eller det blir ju igår haha men aa), så vi har firat honom osv. Annars har jag bara pluggat och slappat resten av dagen, skönt!! Imorgon är det skola och efter skolan tror jag att vi ska till Ikea för och handla lite möbler, så det är det som händer imorgon faktiskt. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa