morning

åå vad jag saknar pll, tyvärr kommer det bara ett avsnitt i december och sen fortsätter serien i januari?! så många månader utan pll går inte alltså haha
 
 
Hej på er! Idag är det måndag vilket betyder att vi börjar lite senare idag, så då har jag lite tid till att blogga. Ska i alla fall till skolan som vanligt och efter skolan ska jag inte göra något speciellt förutom att åka och köpa den där hyllan. Alltså jag är så dålig på att planera mina dagar hahah, slutar alltid med att jag somnar/pluggar. Måste hitta på lite roligare grejer haha! Det är i alla fall mycket på gång här hemma, vi håller på och målar om huset nu, precis efter att vi blev klara med att måla om här inne haha lol. Sen har vi typ beställt nya möbler/inredning till vardagsrummet osv så det håller verkligen på och fixas här haha, men det är faktiskt kul när det håller på och renoveras tycker jag! Hur som helst ska jag snart cykla iväg till skolan så vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa