tbt

 
sommar<33
 
Hej!! Dagen idag har varit kass faktiskt, varken något roligt eller speciellt har hänt haha. Har varit i skolan och haft spanskaprov som gick ganska bra faktiskt, har ganska stor press när det gäller spanska eftersom jag har A i det och det vill man ju såklart behålla haha. Jag kom hem för några timmar sedan och när jag kom hem pluggade jag inför matteprovet imorgon som jag såå gärna vill lyckas jättebra på, så det är därför jag lägger mycket tid på det haha. Har också gått runt hela dagen och väntat på att säsong 6 av tvd ska komma ut men konstigt nog har det inte det?? det kanske kommer ut en dag senare i sverige, vem vet haha.. Hoppas i alla fall att det kommer ut så snart som möjligt! Imorgon ska jag träffa Elvira tror jag och på lördag ska jag på hennes tjejkväll eftersom hon fyller år. Vi hörs, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa