snyggt till hösten

 
Denna gången skriver jag lite om varje grej i mitt collage, tänkte testa något nytt så ja!
För det första älskar jag pälskoftan! Jag vet att det ser ut som en jacka men det fanns ingen riktigt bra bild på hur den ser ut, märkte nu att den inte alls ser ut som den på bilden haha men aja. Jag har funderat flera gånger på att köpa en och jag tror faktiskt jag har hittat en snygg nu. Tycker i alla fall att de är supersnygga nu till hösten! Sen har vi de älskade bootsen som man alltid har på hösten, hur snygga är dem inte?? Jag har svarta primeboots just nu men vill gärna ha ett par lite lägre bruna Johnny Bulls/Urban Project, brunt är jättesnyggt! Basic tröjor är något som är väldigt snyggt att matcha med mycket accessoarer eller någon snygg kofta, så basic tröjor är aboslut något som jag tycker är snyggt. Halsdukarna/sjalarna som ni ser är väldigt varierade, men jag tycker att det är supersnyggt att matcha någon halsduk med en enkel outfit, så halsdukar är verkligen något som kan piffa upp en outfit. Har även börjat tycka om mössor lite mer, är kanske egentligen ingen sån som har mössa på mig men en grå/svart enkel mössa kan lätt funka i år när det är lite kyligt. Något mer som jag ääälskar är zebrakoftor, blir supersnyggt med ett par vanliga jeans/svarta byxor och en enkel basic tröja, riktigt snyggt! Sen har vi ett par vita klassiska örhängen som jag alltid har på mig. Vill verkligen ha de guldiga från marc by marc jacobs, tycker de ser väldigt stilrena och snygga ut. Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa