seg måndag

 
asså tb till vår underbara oreokaka hahah, bästa som finns
 
 
Hej käraste ni!! Dagen idag har spenderats i skolan AS USUAL, rätt tråkig vardag ändå haha.. Vi fick i alla fall tillbaka matteprovet och det gick väldigt bra, fick alla rätt hehe. Hur som helst gjorde jag inte så mycket när jag kom hem från skolan, tryckte i mig lite muffins och läste lite haha. Har fått låna Elsas mode av lovisa och den är verkligen jättebra, väldigt intressant att läsa! Den handlar liksom om mode (nämen oj det säger du inte lol), fest osv, så den är nice. Nu sitter jag i soffan och snart ska jag tvätta bort sminket och lägga mig. Dagen imorgon är som vanligt, inget speciellt händer. Vi hörs, puss på er 
 
Tänkte också svara på en kommenter lite snabbt: vart köpte ni dom små ben och jerrysarna? :)
vi köpte dem på hemmakväll, men det finns lite överallt faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa