så mycket plugg




Hej på er! Idag var jag i skolan och vi slutade lite tidigare som vi alltid gör på onsdagar. När jag kom hem fick jag typ ångest över alla läxor/prov som vi har, lol.. Haha nej men jag var väldigt stressad i alla fall, tycker vi har sjukt mycket på gång och man blir ju en aning förvirrad. Satte mig i alla fall direkt och tränade inför spanskaprovet imorgon, finns inte så mycket att träna egentligen så vi får hoppas att det går bra ändå. Har även pluggat matte inför provet på fredag så hela min eftermiddag har bestått av plugg kan man säga, fett tråkigt! Pappa är iväg och handlar nu och han ska köpa en ben&jerry till mig, dagens räddning<33 hörs pusspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa