Birthday




Hej! Idag är det äntligen min födelsedag, som jag har längtat!! Dagen började med att jag fick mina presenter och lite senare åkte jag och mamma till överby och gick runt där, köpte tårta osv. Nu är vi hemma och ska snart laga min favoritmat (lövbiff & potatis<333) hehe, kommer bli jääättegott! Resten av dagen ska jag bara umgås med familjen, mysa osv. Imorgon ska jag träffa elvira och jag vet inte riktigt vad vi hittar på, men vi skulle i alla fall dra en sväng till överby haha. Känns som jag är där hela tiden men aja, det gör inget haha. Idag är det dessutom halloween vilket är jättekul, men jag ska faktiskt inte hitta på något denna gången. Vi hörs imorgon i alla fall, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa