Bilder från idag/igår




Hejhej!! Idag har jag varit i skolan och haft NO-prov som gick ganska bra, får hoppas på det! Hoppas även att det var det sista provet innan höstlovet i alla fall, är ganska trött på att ha prov varje vecka typ.. Hur som helst följde jag med lollo efter skolan idag och jag kom hem för någon timme sen. Vi åkte och köpte ben&jerry, ostbollar och lite annat gott, så det var mysigt! Jag ska snart lägga mig, är jättetrött faktiskt. Jag har inga planer för helgen men jag vill helst ta det lugnt, tycker det är så skönt att bara slappa en hel helg haha. Jag kanske tar en sväng till överby med mamma för och shoppa lite, men vi får se om det blir av. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte ni dom små ben och jerrysarna? :)

2014-10-13 @ 00:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa