8/10


från igår 

Hej hörrni! Har inte uppdaterat på ett tag men jag har verkligen inte haft tid!! Igår hade vi hemstudiedag, så vi var alltså inte i skolan och det var ganska kul men lite stressigt. Lovisa åkte hit på morgonen så vi klarade oss igenom hela dagen med lite bak, plugg & promenad, mysigt! Idag var jag i skolan som vanligt, rätt tråkig dag faktiskt. På fredag har vi NO prov och jag är väl ganska förberedd men jag har ingen lust att plugga in det sista. Vill bara lägga mig, sova och aldrig gå till skolan igen typ haha. Dock har det gått ganska bra för mig i skolan nu i åttan, har gjort väldigt bra ifrån mig så jag känner att jag får försöka göra bra ifrån mig på provet, det är ju ändå höstlov snart. Snart ska jag titta på film och sen sätta igång med plugget, vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa