30 okt




Hej!! Vårt nätverk har varit helt fucked up ett tag nu vilket har gjort att mina inlägg tyvärr inte kommer upp, men jag hoppas att det funkar nu! Jag gjorde i alla fall inget speciellt igår, tog det bara lugnt och chillade. Idag har jag inte heller gjort något speciellt faktiskt, tänkte åka till överby med mamma men jag tror att vi åker imorgon istället. Imorgon fyller jag faktiskt år haha, fyller 14 för er som ej visste det. Det blir en del firande imorgon och efter det åker jag och mamma till överby som jag sa. På lördag åker jag kanske till Göteborg om det gick eller så träffar jag Elvira, vet inte riktigt hur det blir. Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa