16:47


följ mig på instagram om ni inte gör det, emila_h heter jag där hehe

Hej! Förlåt för min dåliga uppdatering, ska bättra mig!! Idag var jag i alla fall i skolan som vanligt, väldigt tråkig dag dock. Så fort jag kom hem drog jag på mig mjukis och fixade till det lite, så det var mysigt! Ska snart titta på tvd om swefilmer funkar vilket det inte har gjort på ett bra tag (bara för mig??), får verkligen hoppas på att det funkar! Imorgon är det skola som vanligt och efter det åker jag nog till Lovisa och sover där, så det blir mys! Ikväll händer faktiskt inget speciellt, ska bara plugga lite osv. Skittråkig dag haha men vad ska man göra, lol. Vi hörs, kramkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa