Tuesday


Två bilder från i söndags

Hejsan!! Idag var jag i skolan och när jag kom hem städade jag mitt rum lite för det ser bokstavligt talat ut som att det har varit ett bombnedslag här haha. Har dock inte städat klart men det gör jag någon annan dag, är för lat hehe. Nu sitter jag i mitt rum och tittar på keeping up with the kardashians, känner att jag måste förkorta det lite för det är så jobbigt att skriva så jag kommer skriva the kardashians istället haha. Hur som helst händer inte så mycket mer idag eller imorgon, har inget planerat. Vi har ganska många prov de kommande veckorna så jag ska plugga inför dem och bara ta det lugnt. Vi hörs, xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa