Skoltrött



Kände bara att jag var tvungen att skriva ett sånt här inlägg haha, so here we go. På måndag börjar skolan igen och jag är sååå himla trött och vill bara sitta hemma och aldrig mer gå till skolan, exakt så känns det haha. Efter att ha varit ledig i 1 vecka har man verkligen inte lust att gå upp halv sju varje morgon och ta sig till skolan när det är världens storm, vem orkar det liksom?? Egentligen har jag aldrig haft något emot skolan vilket jag inte har nu heller, tycker skolan är viktig osv men just nu är jag bara så skoltrött och jag längtar sååå mycket till jullovet haha. Jag har väldigt höga krav på mig själv när det gäller skolan och sen vi började har jag bara fått A eller B på alla prov/uppgifter vi har gjort vilket känns väldigt bra, men efter att ha pluggat så mycket orkar man verkligen inte mer haha. Jag brukar alltid va skoltrött efter ett härligt lov så det är inget jag är förvånad över, men jag hoppas att jag tar tag i skolan lika mycket som jag har gjort innan så att betygen ligger på topp för det är ju trots allt det jag siktar mot. Det är ju inte sååå långt kvar till jullov heller så det är bara att kämpa på och göra något roligt av det hehe. Ville bara skriva av mig lite som ni märker och en av anledningarna till att jag har en blogg är för att jag vill skriva av mig ibland, så hoppas att det inte gör något! Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa