Mysiga dagar


Två bilder från idag


Hej finisar! Igår var jag på överby med Elvira en stund, dock köpte jag ingenting förutom en frappe haha. Efter det åkte vi hem till henne och åt thaimat, kollade på tvd osv, mys!! Idag åkte jag, Lovisa och Elvira till Trollhättan för att äta lunch på strandgatan, gott!! Vi stannade kvar där en stund och sen tog vi bussen hem till Lovisa och där åt vi våfflor, pratade och hade det braaa. Just nu sitter jag i alla fall i sängen och kollar på youtube videos, tidsfördriv haha. Ska snart tvätta bort sminket, borsta tänderna och sen lägga mig. Imorgon är det skola igen så jag antar att jag uppdaterar när jag har kommit hem. Vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa