Half up half down


Älskar denna frisyren, passar inte alls i den men det är jätteskönt att få bort allt hår som är i vägen haha

Hej! Igår så hände inget speciellt, jag hade dock läxor att göra så det var det jag gjorde mestadels av dagen. På kvällen drack jag lite varm choklad och tittade på keeping up with the kardashians så det va myyysigt. Idag har jag varit i skolan som vanligt, ganska segt. När jag kom hem gjorde jag inget speciellt förutom att äta haha. Nu sitter jag i soffan och tittar på tv, ganska tråkigt faktiskt. Det blir mörkt vid 5-tiden så allt blir liksom "tråkigt" haha. Hur som helst ska jag titta på youtube videos nu, kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa