Fredag/lördag




Hej!! Igår va jag och Lovisa på bio och vi såg the hunger games mockingjay. Den va faktiskt väldigt bra, så den rekommenderar jag för er som inte har sett den. Idag har jag varit på överby med mamma och köpt lite saker. Köpte dock inget speciellt till mig själv så det är inget jag behöver ta kort på och visa här på bloggen, är ändå fett dålig på att göra det. Har ju t.ex inte haft orken till att visa vad jag fick i födelsedagspresent vilket jag sa att jag skulle, det har dock gått en månad nu snart så jag skiter i det. Snart ska jag skriva på min novell som ska va klar på måndag, stress!!! Efter det ska jag nog kolla på keeping up with the kardashians (livet<33) och bara mysa. Vi hörs, xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa