regnig dag

 
gammal bild
 
 
hej! idag är det tisdag och jag var inte alls taggad på skolan idag. ville bara vara kvar i sängen och sova resten av dagen haha, men det är så fult väder och det bara regnar så man blir ju lite depp. nu har jag i alla fall bild och vi ska sluta om någon timme. när jag kommer hem ska jag inte göra något alls utan bara det vanliga. jag har typ inga planer denna veckan förutom att jag troligtvis ska träffa elvira igen på lördag så ja, det är väl det som händer framöver. nästa helg (inte den som kommer nu) åker jag till london och det ska bli skitkul. jag kommer ha wi-fi på hotellet så jag kommer säkert uppdatera lite då och då. hur som helst, vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa