Fredag


gammal bild och förlåt för massa selfies men jag har bildbrist haha



hej. nu sitter jag hemma och väntar på att pappa ska komma hem för att vi ska en snabbis till överby för att köpa ett par ballerina till mig bara. hur som helst har jag varit i skolan som vanligt och när jag kom hem så packade jag lite och sen ska jag packa klart det sista. behöver inte ha med mig så mycket men jag gör alltid sånt sista dagen vilket blir väldigt stressigt, så ikväll ska jag som sagt packa och sen lägga mig tidigt för att orka gå upp i morgon. det blir nog ingen uppdatering imorgon eftersom jag inte har något internet, men jag uppdaterar när jag kommer hem. vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa