de senaste dagarna

 
 
bilder från igår
 
 
hej! förlåt för att jag har bloggat så dåligt de senaste dagarna, har inte orkat helt enkelt. i onsdags så var det valborg och då var jag på skräckland med evelina och malin osv. igår så va jag med elvira och vi var på överby en sväng också och jag fick med mig lite grejer som jag kan visa sen. annars så har det varit skola idag och vi har också haft det provet som jag snackade om och det va inte alls många frågor, så det känns som om man pluggade mer än vad man egentligen behövde. men det gick väldigt bra i alla fall! hur som helst så kom jag för några timmar sen och sen dess har jag tittat på lite youtube videos och sovit. jag har inga planer idag vilket är riktigt skönt, känner faktiskt bara för och vila denna helgen och inte göra något speciellt. ni får ha en bra dag så hörs vi sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa