Dagens


topp från topshop//shorts från forever 21//klocka från guess//leopard ballerina från skopunkten (de syns inte på bilden)

hej! dagen idag spenderade i skolan och när jag kom hem så försökte jag göra en haul men det gick inte så bra igen haha. ska försöka igen sen,  men går det inte då får jag skita i det helt enkelt. idag ska jag i alla fall plugga inför provet i morgon, så det är väl det som händer. ska bli skönt och slippa alla läxor och sådant nu snart när det är sommarlov, det är bara 18 dagar kvar nu!! ska bli väldigt skönt. det är också 49 dagar kvar tills jag ska utomlands vilket kommer bli så härligt, vill bara bli brun, bada och ha en riktigt bra sommar haha. vi ses sen, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad brun! :o

2014-05-23 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa