då var det måndag igen

 
bild sen jag och elvira fota, fick klippa bort ansiktet hahah
 
 
hej! idag har jag varit i skolan och det har varit en helt okej dag. jag gick hem från skolan vilket var rätt jobbigt men jag kom hem tillslut haha. sen jag kom hem har jag bara tittat på massa youtube videos, städat rummet och bara chillat. jag ska också göra som en "inköpslista" till london eftersom vi åker nu i helgen och jag ska se vilket smink jag ska köpa osv eftersom det är billigare i london än vad det är här. jag har hittat lite nya sminkprodukter som jag vill testa, men jag ska försöka se om jag hittar det där istället. hur som helst ska jag äta nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa