Bekännelser

1. jag är skiträdd för att bada i havet för om jag nuddar något i vattnet så får jag panik 

2. jag skulle vilja bli känd någon gång, vet dock inte vad jag skulle bli känd för men det skulle va väldigt kul haha

3. på vintern, hösten osv så tänker jag på sommar varje natt innan jag ska sova

4. jag bryr mig mycket om skolan och i framtiden vill jag jobba som läkare/tandläkare 

5. jag pratar med mig själv hela tiden

6. sen typ ettan till nu har jag skrattat åt allt verkligen, sånt som inte ens är roligt typ

7. det finns typ ett nyårslöfte jag har klarat och det va att sluta bita på naglarna. jag tror jag hade det som nyårslöfte 2012 och mina naglar var så himla korta, men efter några månader eller något så blev de långa och då blev jag riktigt stolt haha

8. det senaste året har jag brytt mig väldigt mycket om mitt hår och tagit hand om det vilket har gett bra resultat 

9. jag brukar nästan aldrig sminka mig på sommaren

10. jag har bloggat på denna bloggen i 1 eller 2 år nu (inte helt säker) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa