Bekännelser

1. jag hatar när folk smaskar

2. jag håller oftast saker för mig själv, alltså om jag mår dåligt så säger jag det inte till någon, bara om någon frågar isåfall 

3. jag hatar när folk härmar mig 

4. om jag typ ser att min garderob är öppen innan jag ska sova (ett exempel) så måste jag gå och stänga den för annars kan jag inte sova, jag typ tvingar mig själv haha

5.  jag är väldigt ansvarig

6. jag älskar inredning och jag grejar och gör om i mitt rum hela tiden

7. jag ska till london om några månader, wiii!!

8. jag är shopping galen haha, älskar shopping 

9. jag älskar kändisar! kan sitta och kolla massa intervjuer på youtube när de intervjuar kändisar och så sitter jag där med ett leende på läpparna, haha

10. jag vill till liseberg nuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa