24 mars

 
 
godmorgon! nu har jag precis gjort i ordning mig och ska snart åka iväg till skolan. det blir en helt vanlig skoldag och när jag kommer hem ska jag inte heller göra något speciellt. ska bara träna och titta på topmodel på kvällen. jag tänkte bara säga att jag har tagit bort min roomtour nu eftersom jag har gjort om mitt rum väldigt mycket sen jag la upp videon och jag tycker inte ens att mitt rum var fint på min roomtour om man jämför med nu. har massa dekorationer och nya saker nu, så det har blivit mer "classy" än vad det va på min roomtour. jag kanske gör en ny roomtour i framtiden, men jag tänkte bara säga att ni inte kommer hitta min roomtour längre. hur som helst så ska jag åka iväg nu, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du göra en ny roomtour då?

2014-03-24 @ 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa