senaste dagarna






hej! vi kollade på 22 jump street i onsdags och den va så himla grym, galet rolig och bra! hur som helst har det inte hänt speciellt mycket de senaste dagarna. jag bloggar jätte dåligt men det blir så när det är sommarlov tyvärr haha.. idag är det i alla fall fredag och pappa köpte ben&jerry's till mig förut, looove. resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har kollat klart på tvd och det suger eftersom jag inte har något och göra nu haha. ska börja kolla på en ny serie tror jag, har hört att 90210 (eller nåt) är bra så vi får se. jag ska nog kolla om gossip girl också, det va rätt längesen jag kollade på den så aa. i morgon/i helgen vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffar en kompis eller något. vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa