regn & regn

 
ni får en till bild från gbg för jag har bildbrist
 
 
hej på er. idag vaknade jag utav att jag hörde massa oljud utifrån och sen gick jag ut och kollade och då spöregnade det som bara den! jätte tråkigt med sådant väder, men det är ju inte direkt något ovanligt här i sverige, lol.. som tur är så är det bara 19 dagar kvar tills vi åker utomlands och då är vi borta i många veckor vilket är super härligt, hoppas vädret i här i sverige suger när jag är borta så kan det bli bra när jag kommer hem haha.  hur som helst så har jag tittat på tvd idag och nu tog jag en liten paus för att blogga lite. snart ska jag fortsätta titta på tvd och senare på dagen vet jag inte vad jag ska göra riktigt, tror inte att jag ska göra något speciellt eftersom jag är så trött. vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa