Min dag



 mina fötter ser helt cp ut här, vet inte vad som hände haha lol


hej! förlåt för att jag uppdaterar så dåligt men det är ju faktiskt sommarlov, så jag kan inte hjälpa det haha. idag har jag solat och jag solade ganska länge vilket jag inte brukar orka så det var ju bra. jag solar typ varje dag känns det som haha, har inget bättre för mig. nu har vi precis grillat och snart ska jag ut och sola igen. dock är det inte så mycket sol men aa haha. jag har inte planerat något speciellt framöver förutom på onsdag då jag ska till Göteborg med elvira och vi ska shoppa osv, så det ska bli superkul! det ser ut och bli väldigt fint väder då också vilket är ett stort plus. vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa