aqua blå

 
ni får en selfie denna gången, tog inga bra kort på aqua blå haha
 
hej på er! min kväll spenderades på aqua blå och jag kom hem för en stund sen och har precis ätit. det har faktiskt varit väldigt kul, vädret var ju ganska bra och ja, det var en bra kväll helt enkelt! nu ska jag sova eftersom jag är så himla trött och jag har jätte ont i benen efter allt gående haha. i morgon ska jag nog till överby med mamma för att se om vi hittar en skolavslutningsklänning. skolavslutningen är ju på måndag så det kanske är lite sent, men jag hade en klänning klar inför avslutningen men jag tycker att den är alldeles för kort så jag får försöka hitta en annan, annars får jag väl ta den haha. vi hörs i morgon, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa