Tillbaka



Hej hörrni! Jag har inte bloggat på drygt 1 månad men som ni säkert vet så är jag ju bortrest, så jag har inte haft världens möjlighet till att blogga. Vi har dock skaffat internet nu (eller för typ 1 vecka sen hehe), så jag ska försöka slänga in inlägg lite då och då. Jag tänkte lägga upp massa bilder och skriva om resan när jag har kommit hem, så nu kan jag väl lika gärna skriva lite om vad jag har gjort idag. Grejen är den att jag inte har gjort någonting, det är så himla tråkigt här! För er som inte har fattat så var vi i Montenegro först i typ 2 veckor och för ungefär en vecka sedan åkte vi hit, till Serbien alltså. Vi har ju köpt en lägenhet här som är såå fin, helt ny och fräsch. Vi åker hem om 1 vecka och jag längtar så himla mycket, vill verkligen hem haha. Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa