Härliga dagar


gammal bild

hej! i söndags va jag på överby och fick med mig en del saker hem. jag orkar verkligen inte ta kort på allt så jag kanske ska göra en haul (haha) och visa vad jag har köpt på överby de senaste gångerna och vad jag köpte i gbg eftersom jag inte har visat det heller. har också beställt en grej så därför känner jag att det går fortast och göra en video. efter att jag va på överby åkte jag i alla fall till Jennie och träffa henne och Lovisa och sen åkte vi hit och sen sov vi här. vi hade det väldigt mysigt och bra i alla fall! idag har jag bara degat runt här hemma, inte gjort något speciellt. tog dock en springtur förut vilket va jätte härligt, älskar att va ute och springa. nu är det bara 1 vecka kvar (!!) tills jag åker utomlands, såå kul! längtar verkligen! vi hörs, kram

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gott med jordgubbar :D

2014-07-05 @ 23:19:55
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa