torsdag kväll

 
 bild från min instagram: emila_h
 
 
hej på er! så fort jag kom hem från skolan idag så satte jag på mig myskläder, hoppade in i sängen och tittade på the vampire diaries. sååå mysigt! jag kan typ inte göra något annat på vintern för jag hatar kyla, skakar så fort jag går utanför dörren haha.. hur som helst så sitter jag fortfarande i sängen och har precis skrivit klar min årskrönka som jag ska lämna in snart. vi har så många läxor så jag orkar verkligen inte.. är inte alls taggad på skolan nu som ni säkert märker men jag hoppas det gör över snart för annars blir jag riktigt depp. jag gjorde i alla fall en room tour igår och för er som undrar så är jag egentligen inte helt klar med mitt rum eftersom jag ska sätta upp hyllor med dekorationer och sånt också, men jag hade tid att spela in i går så jag gjorde det ändå. nu ska jag i alla fall äta lite, så vi hörs imorgon! kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa