sjuk torsdag

 
bild tagen för någon dag sen
 
godmorgon! jag fick stanna hemma idag igen då jag fortfarande är sjuk vilket är jätte tråkigt, men jag hoppas att jag mår bättre imorgon. jag vaknade i alla fall klockan 7 och har tittat på tvd sen dess, är helt beroende av den serien haha.. hur som helst så ska jag bara vila idag, inte göra någonting alls. hoppas på att mina beställningar kommer, är så taggad på att testa alla produkter så ja haha. förlåt för att jag inte har haft något att skriva om men jag har ju varit sjuk så det är inte så jätte mycket att berätta. har i alla fall försökt variera mellan inläggen och lagt in lite wanties och sånt för att variera inläggen på bloggen. ni får ha det bra så hörs vi, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa