serietips

GOSSIP GIRL
 
min favorit serie all time. jag har kollat klart på hela serien och den va så himla bra så jag blev så sjukt ledsen när den tog slut.. gossip girl handlar om ett gäng ungdomar/vuxna och det handlar mycket om drama, kärlek, mode, vänskap , shopping, spänning och själva livet i new york. det finns en hemsida typ som heter "gossip girl" och det är en person som skriver massa rykten osv och man försöker ju såklart få reda på vem gossip girl är. det låter ganska tråkigt men när man börjar titta på den så blir man verkligen beroende och ni kommer inte ångra er! jag älskar gossip girl, världens bästa serie
 
 
 
 
 
 
 
 
THE VAMPIRE DIARIES
 
detta är den serien jag kollar på nu eftersom jag har kollat klart på gossip girl och jag totalt älskar denna serien! som ni säkert vet är jag skiträdd för skräckfilmer osv och denna tyckte jag var lite läskig i början haha, men nu är den jätte bra och jag kollar på den hela tiden. det handlar om en tjej som heter elena som träffar en kille som heter stefan. han är egentligen vampyr och elena får så småningom reda på det och får även träffa stefans bror damon som också är en vampyr. många personer blir dödade, allt fler får veta att stefan & damon är vampyrer, det finns flera vampyrer i stan och mycket, mycket mer händer. den är sjukt spännande och jag är i slutet på säsong 1 så jag har inte kommit så långt, men jag tycker den är super bra! det händer saker hela tiden så man är inte uttråkad en enda sekund, så jag älskar denna serien! kanske en ny favorit serie sen, vem vet.. och paul wesley (som spelar stefan) är så jädra snygg, dör
 
 
 
 
 
 
 
 
GLEE
 
jag kollar inte på glee så mycket och jag har inte kommit långt alls, men jag tycker ändå att den är jätte bra! det beror ofta vilket humör jag är på så ibland kollar jag på the vampire diaries och ibland på glee. glee är inte läskig någonstans vilket är jätte bra haha och det handlar i alla fall om en musikgrupp/kör som heter glee osv. jag har som sagt inte kommit så långt men jag tycker att det är en super härlig serie som man blir väldigt glad av. om ni vill veta mer i detalj vad den handlar om så får ni söka på google eller något, men jag tipsar den verkligen för att den är jätte bra!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det alla serier du tittar på? Kram :)

2014-01-05 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa