hej! har inte uppdaterat på typ en vecka och det är dels för att jag inte har orkat och dels för att jag inte har haft tid. jag har renoverat mitt rum och nu är alla väggar vita, superfint! jag ska också köpa en säng, sminkbord och allt sådant så jag kanske lägger upp en bild på det eller så gör jag en roomtour om ni vill. nu sitter jag i alla fall i skolan och har slöjd och jag är klar så jag har inget att göra haha. efter skolan ska jag inte göra någonting speciellt, ska bara göra matte läxan och sen sova antar jag. har typ sovit 2 timmar när jag har kommit hem från skolan varje dag denna veckan, så himla trött haha.. förresten så har det kommit 20 cm snö där jag bor, skit jobbigt..  jag kommer inte börja blogga lika ofta tills jag är klar med mitt rum, så vi får se när det blir. ha det bra, kram
 
 
seriöst titta vad fint.. vill bara bort från sverige just nu haha ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa