julklappar 2013

 
1. victoria's secret body mist i vanilla lace (jag var med och beställde denna lite tidigare) 
2. doftljus (vet inte var det kommer ifrån), men det luktar vanilj och glass typ, supergott!
3. mascara från ysl, den heter babydoll tror jag. jag har testat den och den är så himla bra, ny favorit!
4.parfym från escada, luktar också jätte gott!
5. en parfym roll-on från juicy couture (fick den på julklappsbytet av tilda)
6.ett jätte fint armband
7. två OPI nagellack, ljusrosa och vinrött/lila
8. babylips! vet inte riktigt vad den heter, men jag tror att den heter peach kiss
9. en jätte gullig och bra handsprit från bath&bodyworks
 
10. en vit "tjocktröja" som det är ett A på, super gosig!
11. en vit klänning med ett brunt skärp
12. en vit t-shirt med en leopard på 
 
 
 
hoppas ni är nöjda eftersom ni har tjatat väldigt mycket. förlåt för att jag inte gjorde en video, hade ju sagt det men det fick bli bilder nu så jag hoppas att det inte gör något. jag är i alla fall jätte nöjd :) ha en bra dag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa