Gbg



hejsan! för någon timme sen kom jag och sara hem från gbg och jag tänkte faktiskt göra en haul, men det är väldigt mörkt nu så det blir nog inte så. jag kanske lägger upp bilder i morgon, men jag köpte i alla fall en concealer från mac, en foundation, ett linne & en cardigan (visar bilder i morgon). såg också ett par nike air force där och jag tycker att dem är riktigt coola och snygga, så jag kanske ska åka till överby i morgon och köpa dem! jag ska i alla fall titta på the vampire diaries nu och ja, ni får ha en bra kväll så hörs vi, kram

Kommentarer
Postat av: .

skulle inte du lägga upp dina julkpappar?

Svar: jo, haha förlåt för att jag aldrig gör det men jag har ju tänkt och göra en video och det är så himla komplicerat, men det kommer en video! tyvärr blir den några veckor sen, men den kommer :)
emilah.blogg.se

2014-01-04 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa