6/1-14

 
detta är ungefär hur jag vill att mitt sminkbord ska se ut, fast bara att det ska vara en fyrkantig spegel med lampor på sidan (inte min bild)
 
 
 
hej! kom precis hem från överby och fick med mig svarta byxor eftersom mina förra sprack, men det behöver vi inte prata om nu haha.. fick också med mig ett balsam! jag prövade nike air  force och de satt jätte bra, mamma är lite tveksam (som vanligt) men jag kanske köper dem i morgon. jag tänkte göra min julklappsvideo i dag när jag märkte att lite av de kläder jag fick ligger i tvätten, blev så jävla sur haha för idag hade jag verkligen tid att spela in. hur som helst, vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa