X10

jag hatar när folk tror att de är bäst, eller aa, bättre än alla andra

så fort jag ser mitt hus när jag är påväg hem från skolan så blir jag kissnödig haha

lyssnar alltid på musik innan jag ska sova

jag vill alltid att allt ska vara perfekt 

det är väldigt svårt för mig att inte äta sötsaker haha, men jag försöker i alla fall

jag förstår mig inte på folk som gillar att gå upp tidigt på morgonen.. hallå?! sova är det bästa som finns!

jag är inne på weheartit flera gånger om dagen, det jag söker mest på är the vampire diaries haha

något jag gör ofta är att ta hand om mitt hår. använder hårolja, lockar/plattar aldrig osv för att inte slita på det. vill ha ännu längre hår!

jag tänker mycket på min framtid och jag vill ha ett bra jobb 

jag är säkert inte den enda, men jag absolut älskar jordgubbar! skulle kunna äta det i resten av mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa