tråkig söndag

 
precis så
 
hej på er! nu sitter jag i soffan och gör ingenting, så därför tänkte jag göra ett litet inlägg. vaknade rätt sent idag igen haha, men jag älskar ju att sova så det är väl därför. det blåser och regnar så himla mycket just nu, riktigt deppigt.. jag har i alla fall inga planer för idag faktiskt, ska beställa en bikini kanske eftersom jag inte gjorde det igår. jag visade ju er en bikini från triangl för några veckor sen och kunde inte bestämma mig för vilken färg, men några av mina vänner tyckte att den rosa/korall färgade var finast så det blir nog den jag beställer. ni får i alla fall ha en bra dag så hörs vi, kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa