baby i was

 
gammal
 
idag var jag i skolan och det var en helg vanlig dag, inget speciellt. i morgon har vi matteprov, alltid lika jobbigt.. hoppas iallafall att det går lika bra som det gjorde de senaste gångerna! idag har jag också vart väldigt förkyld och har börjat få ont i halsen. ska iallafall försöka klara hela skolveckan för nästa vecka är det lov!! jätte taggad på det haha. när jag kom hem från skolan satt jag typ i två timmar och försökte göra en video och tillslut gick det, men sen gick det inte att överföra från kameran till datorn?! blev sjukt sur så jag struntade i det, förvänta er inte en video någon gång för det kommer nog aldrig komma.. nu ska jag iallafall plugga matte och sen titta på tvd, kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa