22 februari




hej. nu sitter jag här hemma och elvira åkte nyss hem. har tänkt skriva klart min deckare eftersom jag inte har haft tid till att göra det innan. igår hade vi det i alla fall jätte mys och idag så pratade vi lite osv och sen köpte vi fika och gottade oss. lovet är slut snart tyvärr, inget att se fram emot.. längtar redan till nästa! som jag sa igår så fick jag min skinnjacka och den är tyvärr lite för stor och jag måste ha en som verkligen passar, så jag kommer nog beställa en annan skinnjacka eftersom det finns en mindre storlek på den. annars ska jag inte göra så mycket idag, är väldigt trött men ska ändå försöka göra det jag måste få gjort. ha en bra dag, kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa