plugg

 


 
Hejsan! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu för att hålla uppdateringen uppe haha. Har pluggat nu sen i eftermiddags och det är ju något seriöst fel på mig, varför lämnar jag alltid läxor osv till sista dagen?! Får alltid så mycket att göra då och allt blir så stressigt, måste ändra på det haha. Vi har ju prov i astronomi imorgon vilket inte är det lättaste må jag säga, men jag har pluggat röven av mig nu och hoppas att det går bra haha. Jag ska snart göra lite te och mysa ner mig i soffan. Har varit förkyld det senaste nu men det börjar gå över som tur är. Dock har jag fortfarande väldigt ont i halsen, men jag ska ta mig an skolan imorgon ändå. Det är ju fredag imorgon och sen på kvällen ska jag träffa lovisa och elvira, så det blir kul!! Helgen är även väldigt efterlängtad efter allt plugg denna veckan, så det ska bli superskönt. Vi hörs imorgon, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa