min torsdag


De va så galet fina i detta avsnittet, superfina klänningar och allt var bara så himla fiiiint


Hej! Idag gjorde vi inget speciellt i skolan under förmiddagen, hade bara spanska och musik. I spanskan tittade vi på frost och fick se bedömningen på spanska provet som vi hade i onsdags. Gick skitbra faktiskt haha, så det känns bra! Ungefär vid 1 åkte vi till arenan och åkte skridskor, väldigt kul!! När jag kom hem tittade jag på julavsnittet (pll) och det va sååå galet bra! Tror serien börjar som vanligt i januari vad jag har hört, så vi får hoppas på det. Annars har jag inte gjort så mycket, vi har ju inga läxor längre och det känns redan som vi har lov bara för det haha. Vi har inte ens "riktiga" lektioner i skolan så det är väldigt chill. Borde egentligen ha städat mitt rum men det är jag alldeles för lat för, får se om jag gör det imorgon istället. Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa