22:11



Hej hörrni! Jag gjorde ett inlägg igår men när jag skulle hitta en bild till inlägget så började jag redigera osv och glömde helt av inlägget haha, typiskt mig. Jag tänker inte rabbla upp allt jag har gjort de senaste dagarna, men jag har i stort sett pluggat, varit i uddevalla och träffat elvira. Igår hade vi matteprov och det gick bra, känns skönt att ett av typ fyra (?) prov är avklarat. Idag var jag i skolan som vanligt och när jag kom hem somnade jag för att jag är verkligen utmattad, har ingen energi kvar och eftersom det är så mycket plugg just nu är jag helt snurrig haha. Jag har även väldigt ont i halsen och känner mig väldigt dålig så därför ska jag nog stanna hemma imorgon. Ska nog plugga inför provet i spanska på torsdag och NO-provet på fredag för att få det överstökat. Hoppas ni får en bra kväll så hörs vi, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Lovisa